Tryggleiksalarm

 Rullestol - Klikk for stort bilete

 

 

Tryggleiksalarm er eit tilbod til eldre og /elller funksjonshemma som ynskjer å bu heime, men av ulike årsaker føler seg utrygg og vil sikre at ein får raskt hjelp ved behov. Alarmen er knytta opp til fasttelefonen i søkjaren sin heim.

Søknad skal sendast Gaular kommune v/helse og sosialetaten, Førdevegen 15, 6973 Sande.
 

Gå til søknadskjema (PDF, 75 kB)

Søknadar vert handsama fortløpande på inntaksmøte kvar veke.
 
Prisar pr 01.01.15:
Tryggleiksalarm bustad  235,- pr mnd /
Alarm/ringesnor omsorgsbustad: 120,- pr mnd
Publisert av Anne-Karin Folkestad. Sist endra 18.02.2015 av Kari Iren Birkeland
  • {{sprak.SprakNavn}} {{sprak.SprakNavn}}
{{sprakVariabler[s.stegnavn] }}
Krever innlogging: {{skjemainfo.SkjemaNavn}}
  • {{sprakVariabler[innlogging.InnloggingsTekst]}}

{{sprakVariabler["LoggInnEpost"]}}
*Feil brukernavn eller passord. Vennligst prøv igjen.
*Brukernavn kan ikke være tom
*Passord kan ikke være tom

{{sprakVariabler["GlemtPassordTekst"]}}

*Epostadressen er ikke registrert
vennligst vent...

Du vil straks motta en e-post med kode. Trykk på lenken i e-posten for å gå videre i prosessen

{{sprakVariabler["NullstillPassordTekst"]}}

Du vil snart motta en e-post med informasjon om aktivering av brukerkontoen din. Trykk på lenken i e-posten for å gå videre i prosessen

Kontoen din er nå aktivert, trykk på knappen under for å gå videre.

Aktiveringslenken du har trykket på er ikke lengre gyldig

  • {{sprak.SprakNavn}} {{sprak.SprakNavn}}

Kontakt

bilde av personen: Therese Brakestad
einingsleiar heimetenesta
  • Tlf: 57 71 82 38
  • Mob: 97054100
  • E-post:  
 
 
Login for redigering